add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

bonjour :D Tuesday 13 November 2012 @ 22:58


miss my friend ineed . trully say,miss my old school and friends there .. walaupun aku nampak "bahagia' dkat skola baru aku,and aku ade peningkatan dalam pelajaran lepas aku pindah,tetap aku rindukan zaman kegemilangan aku MALAS-2 dulu .. hehe .. rindu nak hidup enjoy katak dengan kengkawan lama. tapi,aku kene tinggalkan kemalasan aku yang jauh lebih teruk dari sekarang . hehe .. maybe aku lebih baik kod dari dulu >> kod lah .. hehe . sekarang result aku jauh lebih cantik berbanding kat skola lama . kalau dulu , sampai 4-5 subjek aku fail .. tapi skrg aku dah boleyh dapat 4-5 A . yang fail semua tuh aku dah upgrade jadi pass lah ... tak sempat nak creditkan . huhuhu ... tapi,trully sincerely say , aku rindu nak huahuahua dgn kengkawan aku . hahaha .. alhamdulillah,dorang tak pernah nak lupakan aku , terharu gilaaa . nak nages tahukk .sbb , kalau skit2 dorang ade event msty dorg ajak aku skali . even aku kenkadang tak leyh ikod . rang pertama yang akan ajak aku skali mesti aten .. rindu gila nak main hidung jambu dia .. hehehe .. dia panggil aku hedong katak . kwajak kan .. aku kalau jumpa kengkawan lama mesty aku pelok-2,cium-3, dorang puas-2 .. tapi jarang jumpa, kat fb jelaa kterang berjumpa.. nak tahu besties aku sape jea ?? try lah usha kat navbar yang ade captin LOVE tuh ... there their are .. my love .. big love after family :D 

                                                                                                                 my faithfully : aimi raihana :,)


Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.