add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

gurau pun tak boleyh .. Saturday 17 November 2012 @ 04:56

assalamualaikum,hai,bonjour stalkers :(





seyh hati aku niyh .. tak kan gurau pun tak boleyh .. aku gurau dgn adik , knp nak mara-2 aku .. haduiii ... macam lah teruk sangat aku gurau tuh . yang adik pun satu nak ngadu-2 kat mak , haih , sakit hatinye lahai .. skrangdengan mak dah tak boleyh nak gurau,nanti mesti dia marah-2 , yanganak bongsunya suka lettew kene backup , nyampah gilaaaaa oke .. act,aku bukan slalu sakat adik2 aku, tetiba dah 3 hari tak nampak tersa hengen pulak nak sakat dia , tetiba kene marah .. tak dew mood jea balik cepat-2 niyh ... nak happy-2 tapi kene marah .. memamng tak puas hati dgn budak kecik yang tahunya nak ngadu jea kejenya ... kang aku lesing baru tahu .. susah tahu jadi anak sulong , dah brape tahun kene tahan perangai adik-2 bawahan aaku .. perghh , tak tahan doe , hari baru aku rasa perihnya , setelah 16 tahun aku jadi along kat family niyh .. sbb hari niyh rasa macam kene marah sangat , bengang jea muka aku kene marah, adik aku nak ketawa-2 kan apehal .. macam lah tak pernah kene marah sebab sakat anak kesayangan mak tuh . kau lagi slalu oke .. ntah setan mana rasuk aku suruh sakat adik aku itu .. ttbe hari rasa macam nak sakat , then terkena marah pulak kan ... sedih betul , pas2 aku just cakap , mak buat adik touching lah, kita kan main-2 jea . pastu mak kate . eah ! kau niyh macam salahkan mak jea . mak m kita tak salahkan mak , cuma kite GURAU .. gurau jea oke !!! ... fullstop !

Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.