add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

crushing over . Thursday 17 January 2013 @ 17:16


alolo comel boyey muka awak .. lee hong ki . muka macam gegel kan . gerammmm . cubit nak ? ehehehe . ish , aku niyh madah mamat korea jea lah aku suka , nak buat camne . kawin dengan orang korea agaknyaa naty . hahaha . tanak lah aimi dgn orang yang tak sunat . :P .. aimi nak ustad kod .. brrrr . miang gila aku . yaa ! lee hong ki shi , taya nak senyamsenyum lah kat pic tuh . geram aku tengok . yelaa , pakwebetul tade . so pakwe maya jeelaa aku mampu ade . ehehehe .. drama korea semua buat aku rasa macam aku jea yang dalam situasi tuu . sebab tue lah aku feeling lebih bila tengok drama korea , sampai sanggup tak tidur sebab nak habiskan epsod yang berlambak-2 tuh. niyh pun dah lama tak tengok . adalah dalam 3 minggu .. eah, lama ker tue ? bagi peminat cerita korea mmg rasa lama . tda lah aku cuma tgah usha cite-2 best . korang ada cadangan tak ? hehewww . ok lah . aku nak beredar diri . babaiiii :D

Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.