add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

teringinnnn :D Thursday 17 January 2013 @ 07:59

assalamualaikum , disini aimi nak share kat korang keinginan aimi .

Firstly ,


aimi terigin sangat-2 nak rambut cengini .. tapi blonde taknak lahh . suka sagat tengok orang buat rambut pintal-2 camtu .. lagi-2 tengok drama korea , sweet jea dgn dorang rambut niyh . aimi seumur hiduptak pernah buat rambut , bila pikir-2 buat apa kan kita buat , bukan nak tunjuk kat orang pun . tapi kalau dah teringin sangat ?? rasa nak buat jea . hahaha . tapi berangan pun dah cukup buat aimi gembira :D 

second, 


memiliki kereta myvi kunig niyhh .. jelly jea tengok orang bawak kereta idaman aku . aku banyak-2 kete tak tahu knp aku teringin nak bawak myvi niyh . padahal aku suka tengok minicopper . mungkin hati aku tahu aku belum mampu untuk memandunya .. kalau myvi kuning , sepupu aku dah ade , boleyh lah pnjam .. haha , berangan jelarr .. lesen pun belum dapaat ada hati nak bawak kete orang .. tak sabarnya nak dapat lesen , nak bawak zuryn jejalan . taktahu knp nak bawak dia , mybe sbb slalu cakap nak bawak dia jalan naik kete kut . lagipun , dia tak amek lesen lagi . so jgn risau nunyn , naty gua bawak lu jejaalan . hahaha . kalau aku dah pro naty .. 

lastly,


teringin nak pergi korea , sbb tengok dalam drama macam lawa and sweet jea tempat kat sanaa .. hehewww.. penat lah pulak nak tuliss , act ada byk lagi nak tuliss nie, tapi dah tak larat nak tidur .. good night . :D 




Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.