add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

Touch me over here , touch me over there -.- Thursday 25 July 2013 @ 06:18


Assalamualaikum ,, amboi kemain ke tak kemain title entry aku -_- .HAHA . act tengah kemaruk lagu 2NE1 , tahu ? lagu apa ? best ! Hah , kan dah lupaa nak tuliss apa . nak tulis apa eak sebenarnyaaa ? apa ! apa ! 

hmmm , okayy , susah kan nak tahu first expectation orang kat kita . sebab kita sendiri suka menilai orang tuh tanpa kenal diri diaorang tuh siapa , KAN .. sometimes , kita tengok , budak perempuan niyh , eleyh kerek lah , gedik lah kann . too much mouth , hahaha , tapi masa tuh belum kenal , mana tahu kan , rupanya diaorang rupanya sama jea dengan kita niyh kepala nya. 

then , kadang2 orang yang paling rapat dengan kita tuh lah yang kita tak kenal diaorang sebenarnya , betul takk ? yeah , itu apa yang aku rasa sekarang . kenapa eak ?? kadang2 kita punya expectation kat orang tuh lebih tepat dari orang yang dekat dengan kita niyh , i dont know either why . SIGH . =3 

back to the picture , tahu ? aku selalu sangat nak tahu apa pandangan orang kat aku . apa ,dream aku , aku nak tahu yang bebaik jea , kalau boleh semua pandangan orang kat aku baik , tapi siapa kan tahu , maybe ada yang SUKA my personal , ada yang tak suka , same goes to me , sbb aku pun bukan semua orang aku suka personality dorang , betul kan ? :D 

k,lahh , thats all from me , selamat berSAHUR . kalau nak tahu saya tak pandai sahur , tak selera , minum air sahaja , pagi tadi , MasyaAllah , disaster jadinya , macam ngigau lah , buat air , then terTUMPAHLAH , pastu terus masuk tidur balik , family aku sampai pelik , dah kenapa pulak lahai budak niyh =-= .hehewww , BYE . ANNYONG . ADIOS :*                                                                                                      


Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.