add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

pengalaman :C Wednesday 30 January 2013 @ 16:26


pengalaman buat pudding , aku dah lama dah berangan nak buat dessert , kek , cupcake . hehhww. skarang niyh berpeluang dapat buat ppudding jelarr . ahahahah , masa buat rasa macam jadik sempurna je. first pudding aku buat marble pudding , ade 2 layer . wane cokelet and kuning , hehehe . lembik tahu .. manisss sanggatt , tapi tak sangka habis juga , semangkuk besar and semangkuk kecik . adik2 suka , haha . yang second pulak aku buat pudding karamel gula hangus , kat resepi kate gunaa lima biji telur , bila dah buat and siap kukus , kena lah sejukkan dulu . dia kata SEJUKAN SEMALAMAN , yang aku baru tak sampai 30 menit , aku dah keluarkan terbalikkan atas pinggan , belum jadik lagi , hahaha . dah hancur , habisss . orang tengok pun dah tak selera .. aku sendiri tak selera , terbiarr jelarrr kat dalam fridge . yang dah rasa mak and adik , adik demam2 haha . sbb pudding tuh rase telur jea lebih . sian adik aku . hari nak test buat pudiing roti karamel pulakk . tak sabar . , hahahaha , walaupun yang niyh tak jadi jugak , aku akan tetap berusaha , hwaiting !! 


Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.