add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

eeeeeeee , geramnyaaaa kitaa Friday 18 January 2013 @ 01:52


apa korang rasa eak . kalau orang cakap kau pemalas? padahal , kau dah kerja keras nak puaskan hati orang lain . hurmmm , ntah lah eak . tiada perkataan yang boleyh terangkan , apa aku rasa sekarang niee .. aku duduk mana , ada jea yang tak kene . duduk rumah sendiri pun parents aku tak puas-2 hati lagi aku duduk rumah . tulaa , aku mintak nak kerja , dorang tak bagi , tolong mak kat rumah lagi bagus lahh . tu takpew , aku boley terima lagi , aku , cuma gososk lambat baju kerja mak ayah dah kene bebel ?? watheperoggg ??? pagi-2 buta nak pergi kerja pun dah dibebel macam hape . ntah lah , tatau nak cakap lagi dah . tapi , niyh tadi pagi . sekarang dah ak geram lagi dah . tapi , tadi tengahari , tetiba bapak aku nak cakap aku pemalas , ape ?! kita buat kerja pun dia cakap aku masih besarkan perangai malas aku ? ok, fine . start minggu depan , baju kerja dia aku gosok cepat-2 . :'(

Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.