add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

im stresssss with the driving school Tuesday 5 March 2013 @ 00:52


bak kata Gary Runningman yang peaceful . aku STRESSSSS !! tak tahan lah sebenarnya amik lesen niyh , dedulu ingatkan seronoknyaaa .. tapi , masyaallah . tak best langsung tahu . maybe tak best sebab aku tak mahir lagi kod . cikgu aku kata kat jalanraya aku dah mahir . aiceh , bangge sikittt . tapi aku paling benci bila nak turun bukit and kat parking . sangat memerlukan ingatan yang kuat . aku niyh hah , kalau gelabah , memang mampus aku lupa . dahlah cikgu tuh menggerunkan aku jea .. thats why lah aku nak habis cepat2 . lagi lama aku ngadap skola memandu aku niyh , makin menyampah . diorang ok jea , tapi garangg tuh semestinya lah kannn .. tak sanggop aku lahaiii .. aku rasa macam nak tuka skola memandu yang lain jea . ke kota ker , kulai ker kannn .. yang kat sini very stress one . ntahh lahh . duluu bukan main lagi nak bawak kete . sekarang baru aku tahu betapa penatnya nak bawa kereta manual . seriusly satu jam bawak macam hape lenguh nya kaki tekan klucth tuh . aku tinggal 5jam nak ke QTI . soo ?? aku decide nak habiskan cepat-2 . akuamik 4 hari berturut pulakk lepasnii.. tapi , aku nak minyak mangap juga lah dgn cikgu memnadu aku , sbb dia ajar aku yang susah sikit nak diajar . haha . aku degil , kenkadang tuh bila dekat traffic light sampai dia kena jerit2 dulu baru aku tkan brek utk berhenti . agaknyaa kalau dia tak jerit tu , mampus masuk sepital agaknay kami berdua nanty .. muahahahaa .. oklah , thats all pasal sekolah memandu yang mentertekan kan kepala hotak aku .. im tired !! 

Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.