add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

bukan rezeki kau nokk :D Saturday 27 July 2013 @ 07:57


sayy yooo everybodiii , keh3 , hmm , hari jumaat ritu baru keluar result temuduga pengawas weyhh , tapi .... bukan rezeki aku nak berkhidmat kat skola tuh , brrrrr !!! okay fine , akak2 yang temuduga , dia dah tahu perangai aku dr f1 kod , but semua orang boleh berubah kan , takan dia tak percaya aku ?? SO ANNOYED , but , kita kene pikir positif right ? maybe jodoh ku dengan PSS . dah terikat dengan PSS dah 4 tahun , haiyooo , boring lah dengan buku2 , nak dengan budak2 pulaaaa . hahahaha ,

Are you guys ingat entry pasal my chingu yang kekononnyaaa melupakannn aku hitu , oh maiii , saya salah anggap dengan dia you olllss . tuh gambar ni kata stay positive kann , means kita kena lahh pikir positif kat semuaaa benda .. jangan nak negatiff jea kay kat oranggg , btw minta maaf chingu , tuliss macam niyh kat awak , So nothing will be happend between us , terusskan menjadi kawan till jannnah . InsyaAllah .. :D
okayy , baiiii

Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.