add your profile

make this where you add a little description

hey, my name is awesome and i'm here to blow your freaking mind.

tagboard

600px by whatever height

this will be an exceptional place to allow your stalkers to leave their remarks lol!

bisnesss katekooo . Sunday 9 February 2014 @ 00:58





haluu ebelibadiii ... knp knp orang sering salah ertikan kegemukan ku akibat cheese cheese shomel yang aku buatt ini ? percaya tak kalau aku buat tiramisu or coklat cakes aku cuma makan 1/4 daripada itu saja .. sereossslii .. hahaha , tapi entri kali ini nak ceghita pasai bisenes kat sokolahh lerr , bisnis renek2 yang aku buat ni hahhh .. as long aku hado masa aku akan buat benda2 macam ni bagi menyenyang lagi membuncit tummy kawan kawa aku kat sekolah hakuu .. tapi masalahnyaaa uang beli tu semua selim selimm , yang jual yang mencomel padahal tak makan pung ,, pasaiiipaaa,apa ceghitaaaa ?? hahahahaha .. and you know ,, semalam punya ceghita lah niii , cikgu haku order kek cekelat20 kotak koo , tgapi aku cakap aku sggup 16 jeee , tak cukup kakitangan haku yang menyiapkan 20 kotak , nasib bahik onn jee .. tuu punn pukul 3 pagi lah baru haku bobokk , lagipun dari maghrib kat rumah atok ada yasinan .


Unknown ‧ PermalinkEdit 0 notes so far.
    0 Comments
All content © aimi raihana unless stated otherwise. Powered by Blogger.
Mini menu
Challenge.